2009-09-13
 22:57:14

SÖNDAG

Ursäkta för en dålig updatering, man har inte pallat.

Idag skulle det bli min första tennisträning efter sommaren.
kom dit 10 i 1.. och då var jag visst 50 minuter försenad ?
Värkligen lyckat. Hann springa 4 varv runt planen sen var dte slut.
Sen hem för att jobba och sen färga håret med Emilia.


Vad tycks ? (:

I helgen har Emlia sovit hos mig, var ensam hemma och allt.
I fredags hade jag tjejkväll med mina underbara vänner<3
Och i går så var jag med när Emilia och hennes mamma tatuerade sig (:
AJJJJJJ, min hand som Emilia kramade sönder, men det blev verkligen jätte fint, Elvira.
Sen kom Alle och Danne till mig sne åkte vi ut till trekanten och hämtade upp Challe.
Sen vidare till Nybro för någon fest, sen hem till Lindsdal och fest hos Oskar, skulle bara äga hej till folket, var där i typ 10-15min ?
Sen hem till mig igen, och chilla typ (((:
pusshejs



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: