2010-09-11
 18:19:34

<3

allt står i lågor, nu på sommarens sista dag
och vad det är som fört oss hit, det vet varken du eller jag
vi går här i våra tomma rum, och söker nåt att klandra
men det enda som vi vet helt säkert, är att vi förlorat varandra
Och på andra sidan midnatt, så vet jag vad som väntar
jag ligger vaken i min säng tills det sista ljuset flämtar
Och ljuset gör så ont nu när mina ögon vant sig vid mörker
Och allt blev sent igår, så i kväll vet jag inte om jag orkar
sitta här och gå igenom vad jag gjort och inte borde
Det är försent, allt är redan sagt
det är försent, allt är redan gjort
Det är försent
jag orkar inte älska och jag orkar inte hata
och jag orkar inte gråta och jag orkar inte prata
jag ville va fri, vad det nu kan betyda
så jag bad dig att gå, och allt du kunde göra var att lyda
Det är försent...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: