2009-09-09
 18:59:45

ONSDAG

Tjoho !
Skolan idag då, skulle till stensö och springa lååångt, men jag gick med Maja hela vägen ;p
Sen teori i idrotten.. Sen hem av vissa skäl.
Efter att Emilia slutat skolan så gick jag och möte henne, köpte glass och så möte vi Ebba och Elin och gick och satte oss vid skolan, mysigt!
Sen ringde pappa och ville att jag skulle hänga upp tvätten och damsuga huset ?.. jobiggt.
Mamma är bortrest och så, skulle aldrig göra det annars :D .. kalla mig lat om du vill, men det är jobbigt.

Ikväll blir det idol, får se om jag är hos Ebba och kollar eller om jag är hemma själv, beror lite på hur jag mår.
Sen efter det blir det kanske att gå ut och gå med Isabell som äntligen blivigt frisk ;o va inte sjuk mer nu på ett bra tag nu!!!!!!
pusshej :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: