2009-09-21
 23:11:29

MÅNDAG

Heeej (:
Sitter här nu och nästan gråter över att min älskade mobil är paj..
Och så har jag fått ta en JÄTTE gammal nokia telefon, som när man får sms så står det inte änns från vem ;O

Aja, igår så hade jag tennis, 'min' första lektion för säsongen, har ju missat dom 2 innan. 
Sen kom Emilia och så följde hon med mig in när jag skulle jobba, sen åka till macken och köpa slash.
Efter det så gick vi hem till henne och så kom Alle, Challe och Anton en liten sväng, kollade på en film och så. 
Sov även hos henne (:
Idag så blev det först vårdcentralen, skulle ta bort mina stygn sen jag opererades.
Vi kom ditt 1h och 30min förtidigt, så vi gick in till mangan och smakade godis ;P och så höll vi Alle sällskap.
Sen stack vi in till stan, Emilia skulle köpa massa kläder.. själv så är man pank :(((
När vi kom hem sen så gick vi ut och gick en jätte mysigt ny liten väg som vi döpte till E-rundan ( emilia,elin).
Sen hämtade Anton upp oss och sååkte vi till trekanten och var sen med han, Challe och Alle  (:
Hade ju ingen skola idag heller :D haha.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: