2009-09-25
 15:28:04

FREDAG

HEEJ ;D
Jävligt chill dag i skolan,vi började vid 10 med svensk, gick dit i typ 5 min? sen gå.
Gick sen in på Jenny med Bella och åt med Johanna, Emilia och Rasmus.
Sen hade vi ljud och lyssnade på lite saker vi gjort, och fick en uppgift som vi ska börja med nästa gång, 'bamse fyller år' .
Sen slutade vi (; .. hade igentligen svenska också men det behövde man inte gå på för vi läser ändån bara en
bok, kan man lika gärna göra hemma.

När jag kom hem sen fick jag med mig mamma till mangan för att köpa hårinpakning och schampo.
Sitter nu här vid datan och väntar på att Emilia ska ringa och lyssnar på låten 'jag skrattar idag'.
Vi skulle igentligen på fest i trekanten, men blev ej så nu.. lite tråkigt.
Men aja, vi hittar säkert på något kul:DDDD




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: