2009-10-14
 23:27:47

ONSDAG

Heej, kom precis hem från Ebba, kollat true blood.
Idag så 'slutade' jag vid 3 tiden och då följde jag med Ebba till hennes pappa för att hon skulle hämta lite saker där. Efter det så åkte vi hem till henne och då så kom Elin också. Snackade lite.. ''/
Lite senare så gick vi och möte Melina, finnnns <3
Sen så skiljdes vi från dom och Ebba och jag gick hem till mig, satt vid datan typ ?
Ebba provade mina klackskor för hon säger att hon inte kan gå i det, men det kan hon (:
Sen så gick vi hem till henne, och nu så sitter jag här själv och dricker ett glas vatten och ska snart börja plugga på ett engelska prov som vi har imon.. DU LYCKAS VÄRKLIGEN BRA IGEN ELIN !

Och så har jag kommit på att media är inte kul ? .. Funderar starkt på att hoppa av.
Men det finns liksom inget annat jag vill gå .. hmm... Förslag ?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: