2009-10-05
 11:28:10

MÅNDAG

HEEJ (:
Måde inte så bra idag på morgonen, så bestämde mig för att ta en sovmorgon.
Skulle ha suttit på bussen nu vid 11.04, men självklart så missade jag den och jag kommer inte hinna ta 11.22 heller -.-
Så då är det ingen mening att ta bussen efter den och komma in till engelskan vid 12.00.
Så får ta bussen efter det och bara ha datakunskap.
MEN DET FUNKAR FÖR MIG :D


Lördag: jadu.. Vara med Emilia, fest i trekanten sen även sova där.
kulkulkul ((:

Söndag: När vi väl kom hem från trekanten så blev det att hoppa in i duchen och sen vidare för att hälsa på pappa på öland och sen åka in och jobba, men råkade somna, hah. lyckat.
På kvällen var jag ute och gick med Bella och Emilia.
Blev en rätt tidig kväll.. skönt (:



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: