2009-10-24
 13:06:14

LÖRDAG

Förlåt för en så dålig uppdatering men jag har verkligen inte orkat eller haft tid.
Men ialla fall igår blev det lite tjejfest hemma hos mig, (:
Bella och Emilia sov även här, påkvällen/ natten var Emilia ute med någon och jag kunde verkligen inte somna innan hon kom tillbaks, och när hon väl kom så blev jag as pigg men orkade ändån inte gå upp, Emilia babblade på som bara den och tillslut orkade jag inte lyssna mer -.- (A)
Somnade runt 2-3 och vaknade vid 7 och då gick Emilia och jag upp och kollade tv och sovvv.
Fanns inte så mycket plats i sängen eftersom Bella tog all plats, och så fick Emilia och jag också dela täka, och det går bara inte.. inte med henne, ahha .

Idag blir det nog hanna och några och kolla film, är typ hela slut ;( ikke bra.
och så vill jag ut och gåååå...
Men nu har jag inget mer att skriva, ska kolla tv (; pussss


bella
PUBLICERAT: 2009-10-25, 12:42:45

hahahh vad å jag tog all platttttttts ?;o jag låg på ett litet hörn !:D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: