2009-11-05
 23:07:14

TORSDAG

Igår var jag ju och kollade på florist, det verkade bra och det gjorde även klassen.. men fan heller att jag ska gå på jb.. den skolan söööög! 100000000m för att gå och äta, UTE!  - nej tack!
Så får väl gå kvar på media..  hoppas det blir bättre, annars hoppar jag av..

Idag hade jag min egna lilla sovmorgon och kom till skolan halv 12 men innan det så gick jag in på Jenny för att möta Emilia och lite så.
Efter skolan så åkte jag in till banken för att spärra mitt bakomatkort, och sen åkte jag hem och somnade i någon timme.. Efter det så gick jag ut och möte Hanna och Ebba, satte oss vid skolan och snackade lite.. Sen gick vi hem till mig för att kolla inlåst, och jag vene vad det var med mig ? fick världens överskotts energi :D
Nu ska jag snart hoppa in i duchen och sen ska jag kolla film och försöka sova.
pusspåer (:



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: