2009-06-18
 23:23:17

torsdag

Sitter nu hemma med Bella, vi sitter vid varsin dator och ska snart kolla Harry Potter, som Bella inte har sätt ;o hah.

Idag var jag först med Maja och vi försökte få varenda människa att spela kort med oss, men ingen orkade :(
Såvi gick till mangan och köpte godis, sen gick vi ut och gick med Linnea.
Vi var roliga och gick ut med en skrämande mask, som vi skrämde Bella med, vi gick in i hennes hus till hennes rum. MOHAHA.

svenne.

svenne vill vara med några barn och spela boll.

Som ni ser så byte svenne kläder.

Vi går.. och så ser vi någon som sitter i en bil och kolla.
Vi försöker lista ut vem det är.
Sen så kollar jag på bilens nummerskylt och ser att det är min pappas.
Och så kollar jag på vem det är som har den och bara skriker:
DET ÄR JU LINUS!!!!!
' jag skäms och går iväg '
Sen börjar dom andra skämas och så står vi och gap skratar i 100000år.
HAHAHAHAH.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: