2009-06-30
 00:58:24

lördag

I lördags så skulle jag ha kollat på film med Johanna, Hanna och Emilia...
Men nej så blev det inte, för när jag kom till Hanna så hoppade alla mina älsklings tjejer fram och grattade mig i efterskott. Dom hade lagat mat och gjort det jätte mysigt :D
Sen precis efter att vi ätit så kom några av killarna och sjöng för mig.
Sov hos Hanna med Bella och Johanna också.
JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA VÄNNER!
En kväll att minnas,
Med både bra och dåliga saker.. men så är det ju alltid.

I söndags så vaknade vi runt 11 tiden (?) sen stack vi ner till poolen och låg där till 3 typ.
somnade på magen och brände ryggen också :(  aj.
Sen åkte vi till kysset och åt pizza, `mumsigt !
Efter det så åkte vi rollerblades och det gick ju som det gick.. hah.

Ska snart lägga mig i sängen och läsa lite, ska upp vid halv 7 imorgon /idag :(
PUSSSSS!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: