2009-07-24
 19:18:20

fredag

Nu har jag precis kollar på en film, är sjukt trött.. har inte sovit mycket i natt asså.
Vi började med att vara hemma hos Melina, inte så himlandslänge då men,
sen stack vi ner till stranden, möte lite folk och sådär.
När vi gått hem till oss och fixat och pratat lite så somnade vi väl vid halv 4 kanske ?
Men jag vaknade av att någon slog på tälten och höga röster och sen helt plötsligt kom en raket och som jag är så skrek jag väldigt mycket, hah. Sen sprang några in i tältet och gömde sig för det kom 2 vakter och 3 poliser.
Men dom såg att dom sprang in där så dom kom efter och tvingade ut dom, sen så höll vakterna på att riva tältet och då vaknade vi värkligen till ( eller några iallafal ), Någon sprang upp och började skrika på vakterna, och fråga vad dom höll på med. Men när vi var färdiga med våran utskälning så började dom fatta att vi inte hade något med detta och göra.
Men vakterna och poliserna ville ändån inte gå bort ifrån vårat tält, dom satt utanför länge och skulle 'förhöra' dom typ.
Men sen gick dom äntligen.

Men vi var helt klarvakna så vi tog en promenad till Emils tält och skulle ta ner det halv 6 på morgonen, mitt ute i skogen. Sen när vi kom tillbaka så hittade vi en av deras kassar med massa korv och korvbörd i, och vi var hungriga.
Det var ju deras fel ? Så vi började äta (:
Jag säger ju bara, ''tack ken för korven''

puss på dena natt asså ! <3
( bilder kommer )



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: