2009-12-19
 03:22:25

FREDAG

Heeeej
Idag har bane mig varit en underbart bra dag!
Som sakt, fick ju lov idag! :D
Efter 'skolan' så stack jag in till stan en snabbis med Emil, sen möte jag Johanna på bussen så följde med henne hem och lagade mat och efter det så gick vi hem till mig sen var det bara att vänta på Emilia, Isabell, Hanna och Ebba.
Skulle lotta julklappar ;) fick Johannas paket, det var massa badsaker som luktade as gott. tack!

Sen när alla skulle gå så följde jag Hanna och Ebba, satte oss vid tunlen ett tag och pratade. Det var hur trevligt som helst<3
sen så blev dte så att vi gick hem till Hanna och kollade på film och jag hade världens överskottsenergi så pratade igenom hela filmen med mig själv ? kul
Men ialla fall, kom nyss hem och ska sova snart, om jag nu bara kan ;) haha.
pusss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: