2009-08-19
 00:52:58

tisdag

Hoppas ni gillade Ebbas gästbloggsinlägg igår (: .. inte jag. HAHA

Sov hos Ebba, kom hem typ halv 2 ?
Ringde sen Emilia, hon kom vid typ .. någon tid ;P hah.
Hon gjorde iordning mitt hår och mitt smink, fint blev dt (:
Sen gick vi ut en sväng, privata skäl, gick sen vi till mangan och sådär, sen efter skulle vi möta Bella också och medans vi väntade så skulle vi göra min telefonsvarare, blev ju as bra, viste först inte hur man gjorde, ring och lyssna ;p hah.
Sen gick vi hem till mig, målade hela ryggarna sexit och kollade oth.

Igår var jag ju med Emilia, Ebba och Gabbe, medans Emilia och jag väntade på dom så kom vi på vad vi ska tatuera oss, vi ska göra något som betyder 'oss'  ((:


( dom ska ju vara lika stora och så då ju ;) hah )

pösssssssss<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: