2009-08-22
 02:04:33

fredag

Tjooooooo.
Bella och jag vaknade väl vid 2 tiden ungeför ;P läääääänge för att vara mig (A)
Hoppade in i duchen stack sen ut för att prata med Emilia och sen vidare till Johanna.
Inbakad kycklingsallad.. varför just alltid äta sånt med dig ;o ditt fel att jag blir tjock :(((((((((((
Sen kom Emilia, gjorde iordning oss, stack sen till skolan vid sju, skulle ha fest för alla nior från lindsdalskolan,
när vi kom ditt så var det bara 3 st där -.- stack sen till pizzerian Bella för Ebba skulle käka, sen till skoaln igen, lite mer folk där då, kom mer sen under kvällen, stack rätt så tidigt, pgd av regn. Hem till Emilia för att kolla wallander med Johanna och Ebba. Sitter nu uppe i tv rumet för att jag inte vill gå ner i mitt rum för att det finns spindlar. URK !!!!!!!!!!!
Vet inte hur detta kommer gå, vill byta rum :( vill upp igen, haha.
Hejdå, sov gott (: <3



it is difficult to live in the past, I can not forget...


Anonym
PUBLICERAT: 2009-08-22, 19:24:14

du är stark elin, du kommer klara det här bara kämpa! även om ingen annan kommer stå brevid dig så kommer du klara att ta bort spindlarna!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: