2009-08-17
 22:47:30

Ebba gästbloggar :D

Elin baaaaad faktiskt mig gästblocka, (tvingade mig) haha. Det är för att hon tycker att jag är en ytterst rolig person så hon vill helt enkelt ha fler läsare genom mig :D hahaha. Jag hänger hemma hos elin men henne, emilia och gabbe. Dom låtsas tatuerar varandra på ryggarna med elins färgglada pennor ! nu läste jag upp vad jag skrev för elin då skrek hon:

"ebbba, du skulle gästblogga seriöst. det va faktiskt emilia som hittade pennorna"

hahaa, min lilla elin :D
& nu bad hon mig att skriva ett jättefint inlägg om henne, så here it comes ! ;D

Elin är sveriges trögaste person, fast hon är rätt söt och snäll. Hennes favoritmat är chips och cola. Hon bitts inte och har inte några loppor.  Hon är rumsren också. Hennes vardags sysselsättning är att äta och lyssna på skitmusik på sin laptop. alltså väldigt lättroad. Jag säljer henne för 1,50 svenska riksdaler. Om det är någon som gillar erbjudandet så kika in på min blogg. EBBBAAAA.blogg.se . Även om ni inte vill ha henne så borde ni kika in där iaf.

ebbbaaaa.blogg.se

pusssss


jag slängde in in bild på mig och emilia :D:D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: